Martin Brugging
Begon in 2009 vanuit huis en staat nog elke dag zelf in de werkplaats. Eerlijk advies en goed vakwerk - daar is de hele garage op gebouwd.
Wat in 2009 begon vanuit huis is uitgegroeid tot een RDW-erkend familiebedrijf. Hier is hoe het verhaal liep.
Een eerlijke garage begint bij een eerlijk gesprek. Geen verkooppraat, geen onnodige uren - alleen wat uw auto echt nodig heeft.
Een familiebedrijf in beweging
De belangrijkste mijlpalen, in volgorde.
Martin start vanuit huis met de handel in autos. Wat begon als hobby aan de keukentafel groeit al snel uit tot serieuze klandizie in heel Twente.
Tijd voor een echte plek. Een eigen werkplaats aan het Galgenveld in Ootmarsum legt de basis voor het bedrijf zoals het er vandaag staat.
Martin zegt zijn baan op en richt zich volledig op de garage. Vanaf hier groeit het bedrijf gestaag - meer ruimte, meer service, meer klanten die terugkomen.
Een tweede pand met extra parkeergelegenheid en een schuur. Ruimte voor meer occasions in de showroom en betere werkplaats-faciliteiten.
Martin werkt samen met monteur Tijn - ooit stagiair, nu vaste kracht - en dochter Maaike die de online presentatie verzorgt. Klein team, grote betrokkenheid.
Het team
Een klein, vast team met korte lijnen. U spreekt altijd dezelfde bekende gezichten.
Begon in 2009 vanuit huis en staat nog elke dag zelf in de werkplaats. Eerlijk advies en goed vakwerk - daar is de hele garage op gebouwd.
Ooit als stagiair begonnen, inmiddels vaste kracht. Draait zijn hand niet om voor onderhoud, reparaties en de APK.
Dochter van Martin. Zorgt dat de occasions online netjes in beeld staan en dat de administratie op orde is.
Geen poespas. Doen wat we beloven. Zodat u met een goed gevoel de weg op kan.
Klantverhalen
Prima geholpen tijdens vakantie, de auto was snel gemaakt. Hartelijk dank hiervoor.
Martin is een betrouwbare en vriendelijke vent. Hj verkoopt geen onzin, is recht door zee en altijd bereid om je te helpen. Ik kan deze garage aanbevelen
Fijne service echt een vakman!
Goede service en altijd correct geholpen
Fijne, betrouwbare onderneming.
Super garage en je word super geholpen door Martin, Ben erg blij met mijn mercedes.
Goeie en eerlijke autohandelaar/garage. Hier krijg je een eerlijke beoordeling en word er niet iets vervangen wat niet vervangen hoeft te worden.
Leuke en goede auto voor een nette prijs aangeschaft, klein probleem met de stoel wat na de koop werd ontdekt werd meteen ter plekke nog opgelost, dat is nou het zilveren randje! Dank voor de service Martin!
Bij Martin Brügging de 1e auto voor mijn zoon gekocht. Het was een goedkope auto zonder garantie. Vrij snel een probleem maar Martin heeft het erg netjes opgelost. Zeer tevreden!
Geen snelle jongen die je wel effe gaat vertellen wat je zoekt, maar je een eerlijke auto verkoopt met de prijs die daarbij hoort. Ik voelde me nooit opgejaagd nog werd het vel me niet over de neus getrokken.
In mei kocht ik bij Autobrugging mijn allereerste auto, een Opel Corsa uit 2013. Nog geen vier maanden later kreeg ik al grote problemen: de distributieketting bleek versleten. Ik heb dit bij een andere garage laten repareren, en daar kwamen ze erachter dat er nog meer kapotte en bijna kapotte onderdelen aan de auto zaten. Volgens hen had ik echt op tijd ingegrepen, want anders had mijn motor zwaar beschadigd kunnen raken. Dat soort gebreken ontstaan natuurlijk niet in een paar maanden tijd — ze waren dus al aanwezig toen ik de auto kocht. Toen ik Autobrugging hierover belde, deed de verkoper alsof hij van niets wist en twijfelde hij zelfs of er wettelijke garantie gold. Dat vind ik onprofessioneel en misleidend, want die garantie bestaat gewoon. Achteraf had ik mijn auto beter niet bij Autobrugging kunnen kopen. Wat mij betreft een onbetrouwbaar bedrijf dat niet eerlijk is over de staat van hun auto’s. Geen aanrader.
100 % tevreden...een garage die doet wat ze beloven
Makkelijk naar toe te rijden . Vriendelijke eigenaar en behulpzaam . Mooie auto's
Ondanks dat de koop niet door kon gaan door omstandigheden en hele fijne ervaring met de eigenaar, zeer vriendelijk man en heel coulant. Is zeer aan te bevelen.
Stoere auto gekocht voor een prima prijs. Netjes voor buiten & binnen, en rijd perfect. Super service. Martin…je bent een topper!!
Je maakt een afspraak met deze heer voor een auto die op internet te koop staat. je maakt tijd vrij en ga je er heen en daar zie je dat ze met meerdere mensen tegelijkertijd afgesproken hebben voor een bezichtiging. Geen excuses en ook nog arrogant, wees gewaarschuwd!
Eerlijk direkt en met verstand van Autos.
De beste garage van heel oost nederland met een zeer goede eigenaar. Betrouwbaar, snel handelen, goede service, en altijd eerlijk. Martin go for it
Prima garagebedrijf, Martin staat dag en nacht voor je klaar. Heeft me al een paar auto's verkocht naar volle tevredenheid.
Zeer aantrekkelijke prijs en de verkoper is supervriendelijk, ik beveel ze van harte aan!!!
Wij hebben vorig jaar een auto gekocht bij Auto Brugging en willen graag onze positieve ervaring delen. Helaas is de motor na verloop van tijd kapot gegaan, maar de manier waarop dit is opgelost verdient echt een groot compliment. De garage heeft ons ontzettend goed geholpen en stond direct voor ons klaar. Alles werd duidelijk uitgelegd en we voelden ons serieus genomen. De service is eerlijk, professioneel en vooral heel vriendelijk je merkt echt dat je hier met fijne mensen te maken hebt. Wat voor ons ook veel zegt: we komen hier nog steeds graag terug voor onderhoud en service. Wij zijn erg tevreden en zouden Auto Brugging zeker aanraden. Bedankt voor de goede hulp!
Al een paar keer geweest voor reparatie of onderhoud, altijd perfect geholpen.
Klaar om langs te komen?
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.